H Ιστορία της ΕΚΚΑ Αυτοκίνητα

H Ιστορία της ΕΚΚΑ Αυτοκίνητα

Η EKKA A.Eιδρύθηκε το 1929 από τον Δημήτρη Κυριαζάκο, δραστηριοποιούμενη στη διανομή ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Σε αποκλειστική συνεργασία με αναγνωρισμένους οίκους ανταλλακτικών, όπως Valeo, Champion, Ferodo, NGK και Brembo, η ΕΚΚΑ Α.Ε εξελίχθηκε στην μεγαλύτερη και πιο αξιόπιστη πηγή ανταλλακτικών κάτω από τη διαχείριση του γιου του Δ. Κυριαζάκου, Γιώργου. Έχοντας εδραιώσει ένα ηγετικό όνομα στην αγορά των ανταλλακτικών αυτοκινήτων, ο Γ. Κυριαζάκος εξέλιξε την οικογενειακή επιχείρηση, εισερχόμενος σε νέους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας, με έμφαση στην υψηλή ποιότητα προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Τα επιχειρηματικά αυτά εγχειρήματα συνέβαλαν στην απογείωση της ήδη επιτυχημένης δραστηριότητας στον τομέα των ανταλλακτικών, στη δεκαετία του 90, μέσω της συγχώνευσης μέρους της εταιρείας με την ΕΛΤΡΑΚ Α.Ε, δημιουργώντας την ΕΛΤΡΕΚΚΑ Α.Ε. Μετά από 70 χρόνια επιτυχημένης πορείας, η ΕΚΚΑ, το 2000, σταμάτα να δραστηριοποιείται και να επενδύει στον τομέα της διανομής ανταλλακτικών.

H ΕΚΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ιδρύθηκε το 1997 αποτελώντας τον τρίτο Εξουσιοδοτημένο Διανομέα & Επισκευαστή της Mercedes-Benz στην Αττική. Μέσα σε 15 χρόνια εξελίχθηκε σε σημαντικό κεφάλαιο για τις πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύοντας το 35% των πωλήσεων της Mercedes-Benz στη χώρα. 
Το 2008 έκλεισε με ρεκόρ πωλήσεων που άγγιξε τα 2.340 καινούργια οχήματα, σημειώνοντας παράλληλα τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε πωλήσεις από όλο το δίκτυο της Mercedes-Benz Hellas. Για την ίδια χρονιά η ΕΚΚΑ κατέκτησε το βραβείο του καλύτερου Επισκευαστή Mercedes-Benz, ανταποκρινόμενη άριστα στις υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές της μάρκας.
Το 2009 αποτέλεσε άλλη μια χρονιά ρεκόρ για την εταιρεία, με περισσότερα από 3000 πουλημένα οχήματα, μεριδιακό άλμα και για πρώτη φορά στην ιστορία της, η ΕΚΚΑ αναδείχθηκε 1ος σε όγκο πωλήσεων Διανομέας της Mercedes-Benz στην Ελλάδα.

Το 2010 και το 2011 η ΕΚΚΑ σταθεροποιήθηκε στην κορυφή του δικτύου της Mercedes-Benz στην Ελλάδα κατακτώντας παράλληλα τη μεγάλη διάκριση για τις επιδόσεις της στην εξυπηρέτηση πελατών (CSI No1 – Delightful Customer Care 2011).